Wij zijn pas tevreden als onze huurders tevreden zijn. Op corporatieplein hebben we het Connected Customer Model geïntroduceerd. Met onze quickscan helpen we u duidelijk te krijgen waar uw verbeterpunten zitten.
Wist u dat? 55% van de huurderstevredenheid afhangt van reparaties? Verreweg het meeste contact tussen huurder en corporaties gaat over reparaties.

Het is dus essentieel dit proces goed te laten verlopen. Hoe? Door gebruik te maken van het Connected Customer Model dat fieldservice specialist ViaData speciaal voor corporaties heeft ontwikkeld. Een praktische hands-on aanpak waarmee u uw huurders de beste service kunt bieden.

Maak van uw huurders Connected Customers

ViaData is ervan overtuigd dat uitzonderlijke klantbeleving zorgt voor betrokken huurders die zuiniger op hun woningen zijn en meer bijdragen aan de leefbaarheid in hun buurt.

Betrokken, tevreden huurders zijn Connected Customers. Als fieldservice specialist zien wij veel mogelijkheden bij corporaties om de service beter af te stemmen op de huurder.

Wij willen u en uw aannemers daarom graag inspireren én helpen uw huurders de beste service te bieden. Ons Connected Customer Model (CCM) is een praktische tool om uw huurders blij te maken. Graag maken wij met u een afspraak voor een gratis CCM quickscan van een halve dag.

CCM; eenvoudig en snel naar betere service

Wat kunt u in een quickscan verwachten:

  • De uitleg van ons Connected Customer Model
  • De analyse van uw proces en de verbeterpunten
  • Bepalen van uw ambitie
  • Kijken wat de vervolgstappen zijn voor uw organisatie
  • Maken van een plan van aanpak passend bij uw ambitie.


  Delen op Facebook   Delen op LinkedIn



Huurderstevredenheid inplannen? Vraag de scan aan.

Ook interessant


software

Connect-It

Het plansysteem van Connect-It is de ideale planoplossing voor Woningcorporaties, bouw-...

software

Connect-It Integratie

Connect-It is uitermate geschikt om te koppelen aan een primair (ERP-)systeem.