Gepubliceerd op vrijdag 15 september 2017
​Wist u dat 55% van de huurderstevredenheid afhangt van reparaties? En verreweg de meeste contacten tussen huurders en corporaties gaan over reparaties? Daarom is het belangrijk dat u dit proces goed voor elkaar heeft.

Op Corporatieplein, 21 september, introduceert ViaData het Connected Customer Model: Dé praktische aanpak naar tevreden huurders. Kom langs op corporatieplein en laat u inspireren en helpen uw klanten de beste service te bieden!

Vanaf half 10 staan wij voor u klaar in de Expohal, standnummer 35.
Via onderstaande knop kunt u zich aanmelden voor Corporatieplein 2017.

  Delen op Facebook   Delen op LinkedIn



Meer weten over "Huurderstevredenheid kun je inplannen"?

Gebruik dit formulier enkel voor niet spoedeisende vragen

Ook interessant


nieuws

Opnieuw een geslaagde IT in the BOX kennissessie bij sc Heerenveen

Op donderdag 15 februari heeft ViaData een kennissessie georganiseerd in het teken van...

16 februari 2018

nieuws

ViaData doneert relatiegeschenkenbudget aan Ronald McDonald Hoeve

Aan het eind van ieder jaar willen veel bedrijven hun relaties iets geven als blijk van...

01 februari 2018