Gepubliceerd op vrijdag 15 september 2017
​Wist u dat 55% van de huurderstevredenheid afhangt van reparaties? En verreweg de meeste contacten tussen huurders en corporaties gaan over reparaties? Daarom is het belangrijk dat u dit proces goed voor elkaar heeft.

Op Corporatieplein, 21 september, introduceert ViaData het Connected Customer Model: Dé praktische aanpak naar tevreden huurders. Kom langs op corporatieplein en laat u inspireren en helpen uw klanten de beste service te bieden!

Vanaf half 10 staan wij voor u klaar in de Expohal, standnummer 35.
Via onderstaande knop kunt u zich aanmelden voor Corporatieplein 2017.

  Delen op Facebook   Delen op LinkedIn



Meer weten over "Huurderstevredenheid kun je inplannen"?

Gebruik dit formulier enkel voor niet spoedeisende vragen

Ook interessant


nieuws

Ook dit jaar weer geslaagd!

Vorig jaar hebben wij het ISO 27001 certificaat behaald met een geldigheid van 3 jaar....

05 december 2017

nieuws

Uitzonderlijke klantbeleving zorgt voor connected customers

Het contact tussen de huurder en corporatie over dagelijks onderhoud, bepaalt meer dan...

04 oktober 2017