Gepubliceerd op donderdag 04 januari 2018
Van 6 t/m 9 februari 2018 installeert ViaData zich in de Jaarbeurs te Utrecht voor de VSK, de tweejaarlijkse beurs voor de Verwarming-, Sanitair- en Klimaattechniek. Daar laten wij u graag zien dat met zes eenvoudige verbeterslagen veel winst valt te behalen met slimme planning én aansturing van service & onderhoud. De tool voor deze verbeterslagen is Connect-It, de slimme fieldservice software van ViaData. Bezoek onze stand en ontdek hoe ú het verschil kunt maken in service en onderhoud!

Verbeterslag 1: Smart plannen

Wie plant bij u de service calls? Maak van uw planner een regisseur en bied uw klanten meer (self)service met de smart plantools van ViaData. Dankzij smart plantools kunnen uw klanten zelf optimaal plannen, want ze zorgen volautomatisch voor de perfecte planning én berichtgeving. De juiste persoon, op de juiste plaats, op de juiste tijd, met de benodigde skills én materialen.

Verbeterslag 2: First-time-fix

Doe wat u doet in één keer goed. Als er een storing is willen uw klanten snel geholpen worden en maar één keer thuis hoeven blijven. Daarom moet alles perfect op elkaar afgestemd zijn. Een goede planning en een berichtje ter herinnering aan de afspraak zorgen voor deze afstemming. Met onze tools bereikt u eenvoudig een first-time-fix.

Verbeterslag 3: Proactieve service

Reactief of proactief? Ontzorg uw klanten met installaties die zélf hun servicebehoefte bepalen en melden via internet. Daardoor hoeft de klant niet meer zelf de storing te ontdekken en te melden. Het is mogelijk met de IoT-oplossingen van ViaData.

Verbeterslag 4: (Customer) selfservice

In de wereld van online communicatie is vooroplopen met service een must. Klanten willen zaken zelf 24/7 kunnen regelen. Dat geldt ook voor servicemeldingen en het inplannen van afspraken. Met de oplossingen van ViaData komt de optimale afspraak voor u en uw klant automatisch tot stand.

Verbeterslag 5: Big data

Door toenemende digitalisering van processen komt er steeds meer data beschikbaar: Big data. Zijn u en uw klant op de hoogte van de staat waarin de technische installaties verkeren? Maak van data gegevens… en van gegevens stuurinformatie. Maak de beste keuzes voor uw eigen organisatie, voor de service aan uw klanten en het onderhoud aan hun technische installaties. De business intelligence tools van ViaData helpen u hierbij.

Verbeterslag 6: Voorspellend onderhoud

Onderhoudsbehoefte voorspellen is mogelijk door verzamelde data te analyseren. Vervang, repareer of maak onderdelen alleen maar schoon als dat nodig is. Onderhoud op basis van behoefte: minder, of juist meer. Voorkom stilstand en defecten met de predictive-maintenance tools van ViaData.

Uw gratis toegangsbewijs voor VSK 2018 bestelt u eenvoudig door u hier te registreren. Zo loopt u tijdens uw beursbezoek direct de beursvloer op en hoeft u niet te wachten bij de registratiebalie.U bent van harte welkom bij ViaData op stand 09D065.



  Delen op Facebook   Delen op LinkedIn



Meer weten over "ViaData geeft installeren een eigen draai op de VSK"?

Ook interessant


evenementen

ViaData geeft installeren een eigen draai op de VSK

Van 6 t/m 9 februari 2018 installeert ViaData zich in de Jaarbeurs te Utrecht voor de...

04 januari 2018